VARIATIONS AND FREQUENCY IN LEARNING STYLES IN BACHELOR´S ENGLISH LANGUAGE COURSE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002354" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002354 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
VARIATIONS AND FREQUENCY IN LEARNING STYLES IN BACHELOR´S ENGLISH LANGUAGE COURSE
Popis výsledku v původním jazyce
Learning styles are being progressively more incorporated into technology-enhanced learning, and consequently a great deal of contemporary research work is occurring in this field. As more information and details about learning styles becomes available,the model of learning styles can be better applied and integrated into all aspects of educational technology and process. The aim of this paper is to analyse data about learning style variations and frequency of a group of bachelor students of Managementdisciplines with respect to the Felder-Silverman learning style model (FSLSM). The analyses show the most frequent preferences of individual learning style dimensions as well as how the frequency of individual learning style preferences is represented,including the strengths of a particular preference. This information is especially important when learning styles are incorporated in technology-enhanced learning, e.g. e-courses, on-line courses
Název v anglickém jazyce
VARIATIONS AND FREQUENCY IN LEARNING STYLES IN BACHELOR´S ENGLISH LANGUAGE COURSE
Popis výsledku anglicky
Learning styles are being progressively more incorporated into technology-enhanced learning, and consequently a great deal of contemporary research work is occurring in this field. As more information and details about learning styles becomes available,the model of learning styles can be better applied and integrated into all aspects of educational technology and process. The aim of this paper is to analyse data about learning style variations and frequency of a group of bachelor students of Managementdisciplines with respect to the Felder-Silverman learning style model (FSLSM). The analyses show the most frequent preferences of individual learning style dimensions as well as how the frequency of individual learning style preferences is represented,including the strengths of a particular preference. This information is especially important when learning styles are incorporated in technology-enhanced learning, e.g. e-courses, on-line courses
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efficiency and responsibility in education : proceedings of 11th International conference
ISBN
978-80-213-2468-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
94-102
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
5. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—