Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VARIATIONS AND FREQUENCY IN LEARNING STYLES IN BACHELOR´S ENGLISH LANGUAGE COURSE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002354" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    VARIATIONS AND FREQUENCY IN LEARNING STYLES IN BACHELOR´S ENGLISH LANGUAGE COURSE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning styles are being progressively more incorporated into technology-enhanced learning, and consequently a great deal of contemporary research work is occurring in this field. As more information and details about learning styles becomes available,the model of learning styles can be better applied and integrated into all aspects of educational technology and process. The aim of this paper is to analyse data about learning style variations and frequency of a group of bachelor students of Managementdisciplines with respect to the Felder-Silverman learning style model (FSLSM). The analyses show the most frequent preferences of individual learning style dimensions as well as how the frequency of individual learning style preferences is represented,including the strengths of a particular preference. This information is especially important when learning styles are incorporated in technology-enhanced learning, e.g. e-courses, on-line courses

  • Název v anglickém jazyce

    VARIATIONS AND FREQUENCY IN LEARNING STYLES IN BACHELOR´S ENGLISH LANGUAGE COURSE

  • Popis výsledku anglicky

    Learning styles are being progressively more incorporated into technology-enhanced learning, and consequently a great deal of contemporary research work is occurring in this field. As more information and details about learning styles becomes available,the model of learning styles can be better applied and integrated into all aspects of educational technology and process. The aim of this paper is to analyse data about learning style variations and frequency of a group of bachelor students of Managementdisciplines with respect to the Felder-Silverman learning style model (FSLSM). The analyses show the most frequent preferences of individual learning style dimensions as well as how the frequency of individual learning style preferences is represented,including the strengths of a particular preference. This information is especially important when learning styles are incorporated in technology-enhanced learning, e.g. e-courses, on-line courses

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and responsibility in education : proceedings of 11th International conference

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    94-102

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku