Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BARRIERS OF MARKETING EFFECTIVENESS AND EFFICIENCY WITHIN COMPANIES: A QUALITATIVE STUDY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002623" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002623 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31130/14:00045454

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BARRIERS OF MARKETING EFFECTIVENESS AND EFFICIENCY WITHIN COMPANIES: A QUALITATIVE STUDY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study investigates the main barriers of marketing effectiveness and efficiency within companies. Based on two focus groups with senior marketing managers we identified that marketing departments differ diametrically in activities they execute, thatmarketers face image problem within their companies and that they are not able to prove return of their activities sufficiently. Furthermore, we individuated barriers specific for our context not found in the literature. However, companies of different size and sectors have specifics which are discussed in the text. Managerial recommendations are added.

  • Název v anglickém jazyce

    BARRIERS OF MARKETING EFFECTIVENESS AND EFFICIENCY WITHIN COMPANIES: A QUALITATIVE STUDY

  • Popis výsledku anglicky

    This study investigates the main barriers of marketing effectiveness and efficiency within companies. Based on two focus groups with senior marketing managers we identified that marketing departments differ diametrically in activities they execute, thatmarketers face image problem within their companies and that they are not able to prove return of their activities sufficiently. Furthermore, we individuated barriers specific for our context not found in the literature. However, companies of different size and sectors have specifics which are discussed in the text. Managerial recommendations are added.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E+M. Ekonomie a management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    111-124

  • Kód UT WoS článku

    000346895900009

  • EID výsledku v databázi Scopus