Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Cost Model in the Course Financial Literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002643" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002643 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Cost Model in the Course Financial Literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The importance of electronic education has been increasing, steadily developing and constantly changing in the last decade in the Czech Republic. The article deals with the creation of the calculation and monitoring of the costs in the e-learning course.There is defined the term e-learning at the beginning of the article. In the following part there are described the various forms of e-learning. The purpose of the article is aimed on designing of the model for monitoring of costs and also establishmentof calculations for e-learning teaching. The model will focus on the environment in the Czech Republic. Specifically, it will be designed model that could be used at the Faculty of Informatics and Management at the University of Hradec Králové by preparing of the course ?Financial literacy? in the context of lifelong learning. The course will be composed of more financial subjects such as taxation, accounting, banking, financial markets and others. Education will be channeled through th

  • Název v anglickém jazyce

    The Cost Model in the Course Financial Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of electronic education has been increasing, steadily developing and constantly changing in the last decade in the Czech Republic. The article deals with the creation of the calculation and monitoring of the costs in the e-learning course.There is defined the term e-learning at the beginning of the article. In the following part there are described the various forms of e-learning. The purpose of the article is aimed on designing of the model for monitoring of costs and also establishmentof calculations for e-learning teaching. The model will focus on the environment in the Czech Republic. Specifically, it will be designed model that could be used at the Faculty of Informatics and Management at the University of Hradec Králové by preparing of the course ?Financial literacy? in the context of lifelong learning. The course will be composed of more financial subjects such as taxation, accounting, banking, financial markets and others. Education will be channeled through th

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning (ECEL 2014) : proceedings of the 13th european conference

  • ISBN

    978-1-910309-67-4

  • ISSN

    2048-8637

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    511-519

  • Název nakladatele

    Academic publishing

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Kodaň

  • Datum konání akce

    30. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku