Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZÁKLADNÍ BANKOVNÍ SLUŽBY A ASYMETRIE INFORMACÍ Z HLEDISKA SPOTŘEBITELE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002814" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002814 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZÁKLADNÍ BANKOVNÍ SLUŽBY A ASYMETRIE INFORMACÍ Z HLEDISKA SPOTŘEBITELE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná publikace ?Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele? zpracovává uceleně téma aktuálního vývoje v oblasti trhu retailových základních bankovních služeb ve vztahu k asymetrické informaci o ceně, chování spotřebitele inejnovější evropské legislativě. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol. První poskytuje vymezení řešené problematiky ze strany nabídky i poptávky. Poptávka je pro Českou republiku popsána empirickou studií více než 20 000 reálných individuálních spotřebitelských profilů získaných empirickým šetřením. Kapitola se dále věnuje nadcházejícímu vývoji na straně nabídky zavedením povinně poskytovaného základního bankovního účtu. Druhá kapitola je zaměřena na deskripci nynějšího neuspokojivého stavu na trhu EU a pohledem vlastního šetření jmenovitě na trhu České republiky. Empirické šetření bylo provedeno na více než 9 000 spotřebitelích. Třetí kapitola se zabývá dosavadními pokusy o řešení ze strany jak legislativy, tak trhu samotného. Vzhledem k

  • Název v anglickém jazyce

    Retail Core Banking Services and Information Asymmetry from the Consumer Point of View

  • Popis výsledku anglicky

    The book Retail Core Banking Services and Information Asymmetry from the Consumer Point of View treats topical development in the market of retail core banking services in relation to the asymmetric information about price, consumer behaviour and the latest EU legislation. The book is divided into four chapters. The first defines the problem area from the side of both demand and supply. Demand in the Czech Republic is described by an empirical study containing more than 20,000 real individual consumer profiles gathered by empirical research. The chapter then discusses the upcoming development on the supply side influenced by providing the mandatory basic bank account. The second chapter describes the current state of the EU market, which is unsatisfactory, and of the Czech Republic's market. The latter is described through empirical research made among more than 9,000 consumers. The third chapter characterizes previous attempts to solve this problem, both by legislation and the market

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-5465-9

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy