Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pen&Paper, or e-Feedback: Comparative Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50004945" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50004945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-47440-3_31" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-47440-3_31</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-47440-3_31" target="_blank" >10.1007/978-3-319-47440-3_31</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pen&Paper, or e-Feedback: Comparative Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main objective of this study is to research the process of providing individual written feedback to students' assignments written in the essay format within LMS. The feedback was made by the Pen&Paper method (i.e. handwriting) and by the ICT-enhanced method (i.e. typewriting, called e-feedback) in the English for Specific Purposes online course. The process was structured into three phases: (1) downloading the assignments from the online course, (2) writing the feedback and (3) uploading the assignments back to the online course in LMS. Both methods were identical in phases 1 and 3; however, the phase 2 differed. Totally 62 assignments were used for this research. Both the Pen&Paper method and e-feedback were applied on each assignment; and time periods spent on each assignment were measured and compared. Data were processed by the NCSS2010 statistic software. The results did not show any statistically significant differences in the total time periods.

  • Název v anglickém jazyce

    Pen&Paper, or e-Feedback: Comparative Study

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of this study is to research the process of providing individual written feedback to students' assignments written in the essay format within LMS. The feedback was made by the Pen&Paper method (i.e. handwriting) and by the ICT-enhanced method (i.e. typewriting, called e-feedback) in the English for Specific Purposes online course. The process was structured into three phases: (1) downloading the assignments from the online course, (2) writing the feedback and (3) uploading the assignments back to the online course in LMS. Both methods were identical in phases 1 and 3; however, the phase 2 differed. Totally 62 assignments were used for this research. Both the Pen&Paper method and e-feedback were applied on each assignment; and time periods spent on each assignment were measured and compared. Data were processed by the NCSS2010 statistic software. The results did not show any statistically significant differences in the total time periods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lecture notes in computer science

  • ISBN

    978-3-319-47439-7

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    273-280

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Řím, Itálie

  • Datum konání akce

    26. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku