Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FACTORS WITH POSITIVE AND NEGATIVE IMPACT ON LEARNING ORGANIZATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013545" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013545 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1046/proceedings_2017_1.pdf" target="_blank" >https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1046/proceedings_2017_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FACTORS WITH POSITIVE AND NEGATIVE IMPACT ON LEARNING ORGANIZATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Transition to learning organization can be benefit for some organizations. For this transition is necessary to fulfil some conditions and to overcome barriers bounded to employees, certain sectors or to company. Different studies meet in view, that positive impact on learning organization has factors as teamworking, leadership, information sharing, innovation, internal consistence, learning communities etc. It is needed to take account the obstacles for the effective application of these factors too. Some of them are poor communication, inactivity of managers and employees or unwillingness to do more work.

  • Název v anglickém jazyce

    FACTORS WITH POSITIVE AND NEGATIVE IMPACT ON LEARNING ORGANIZATION

  • Popis výsledku anglicky

    Transition to learning organization can be benefit for some organizations. For this transition is necessary to fulfil some conditions and to overcome barriers bounded to employees, certain sectors or to company. Different studies meet in view, that positive impact on learning organization has factors as teamworking, leadership, information sharing, innovation, internal consistence, learning communities etc. It is needed to take account the obstacles for the effective application of these factors too. Some of them are poor communication, inactivity of managers and employees or unwillingness to do more work.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50206 - Finance

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec economic days 2017

  • ISBN

    978-80-7435-664-3

  • ISSN

    2464-6059

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    980-985

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Kralove, CZECH REPUBLIC

  • Datum konání akce

    31. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000411661000115