Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of the blended learning approach in the Course of Business English – A case study.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013828" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013828 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6_37" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6_37</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6_37" target="_blank" >10.1007/978-3-319-71084-6_37</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of the blended learning approach in the Course of Business English – A case study.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this study is to analyze and evaluate the blended learning approach and its learning materials in the Course of Business English taught at the Faculty of Informatics and Management in Hradec Kralove, Czech Republic, and discuss its efficacy as far as the learning outcomes are concerned within a wider international setting.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the blended learning approach in the Course of Business English – A case study.

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this study is to analyze and evaluate the blended learning approach and its learning materials in the Course of Business English taught at the Faculty of Informatics and Management in Hradec Kralove, Czech Republic, and discuss its efficacy as far as the learning outcomes are concerned within a wider international setting.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Emerging technologies for education (SETE 2017)

  • ISBN

    978-3-319-71083-9

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    326-335

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Kapské město, JAR

  • Datum konání akce

    20. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku