Evaluation of the blended learning approach in the Course of Business English – A case study.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013828" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013828 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6_37" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6_37</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6_37" target="_blank" >10.1007/978-3-319-71084-6_37</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluation of the blended learning approach in the Course of Business English – A case study.
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this study is to analyze and evaluate the blended learning approach and its learning materials in the Course of Business English taught at the Faculty of Informatics and Management in Hradec Kralove, Czech Republic, and discuss its efficacy as far as the learning outcomes are concerned within a wider international setting.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the blended learning approach in the Course of Business English – A case study.
Popis výsledku anglicky
The purpose of this study is to analyze and evaluate the blended learning approach and its learning materials in the Course of Business English taught at the Faculty of Informatics and Management in Hradec Kralove, Czech Republic, and discuss its efficacy as far as the learning outcomes are concerned within a wider international setting.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Emerging technologies for education (SETE 2017)
ISBN
978-3-319-71083-9
ISSN
0302-9743
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
326-335
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Berlin
Místo konání akce
Kapské město, JAR
Datum konání akce
20. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—