Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chess as a motivational tool in education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50017140" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50017140 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EAEEIE46886.2019.9000449" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EAEEIE46886.2019.9000449</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EAEEIE46886.2019.9000449" target="_blank" >10.1109/EAEEIE46886.2019.9000449</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Chess as a motivational tool in education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is devoted to a part of the potential offered by the chess game to motivation of students in the courses Discrete mathematics and Discrete optimization methods. Attention is concentrated especially the problem of chess piece tours and their relation to the terms of the Hamiltonian circle and Hamiltonian paths in the graph, and also briefly mentions the problems of independence and domination. It also demonstrates experiences with influence of this approach on student motivation to teaching process.

  • Název v anglickém jazyce

    Chess as a motivational tool in education

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to a part of the potential offered by the chess game to motivation of students in the courses Discrete mathematics and Discrete optimization methods. Attention is concentrated especially the problem of chess piece tours and their relation to the terms of the Hamiltonian circle and Hamiltonian paths in the graph, and also briefly mentions the problems of independence and domination. It also demonstrates experiences with influence of this approach on student motivation to teaching process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Electrical and Information Engineering (EAEEIE 2019)

  • ISBN

    978-1-72813-222-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    "Article number 9000449"

  • Název nakladatele

    EAEEIE

  • Místo vydání

    Vandœuvre-lès-Nancy

  • Místo konání akce

    Ruse

  • Datum konání akce

    4. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku