Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

University Students’ Use and Acceptance of Online Learning in the Period of COVID-19 Pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F22%3A50019228" target="_blank" >RIV/62690094:18450/22:50019228 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-19-3112-3_23" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-981-19-3112-3_23</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-19-3112-3_23" target="_blank" >10.1007/978-981-19-3112-3_23</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    University Students’ Use and Acceptance of Online Learning in the Period of COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the first half of 2020, due to the COVID-19 pandemic, universities were forced to move to emergency online learning. This study explores university students’ perceptions of their adoption, use, and acceptance of emergency online learning. Quantitative data were collected from 303 students at the University of Hradec Kralove. The findings show how attitude, motivation, and use of technology play a significant role in the performance of students. Furthermore, this study presents suggestions on how to improve the acceptance of emergency online learning. © 2022, The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapore Pte Ltd.

  • Název v anglickém jazyce

    University Students’ Use and Acceptance of Online Learning in the Period of COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    In the first half of 2020, due to the COVID-19 pandemic, universities were forced to move to emergency online learning. This study explores university students’ perceptions of their adoption, use, and acceptance of emergency online learning. Quantitative data were collected from 303 students at the University of Hradec Kralove. The findings show how attitude, motivation, and use of technology play a significant role in the performance of students. Furthermore, this study presents suggestions on how to improve the acceptance of emergency online learning. © 2022, The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapore Pte Ltd.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  • ISBN

    978-981-19311-1-6

  • ISSN

    2190-3018

  • e-ISSN

    2190-3026

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    250-258

  • Název nakladatele

    Springer Science and Business Media Deutschland GmbH

  • Místo vydání

    Singapur

  • Místo konání akce

    Rhodos

  • Datum konání akce

    20. 6. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku