Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza a komparace přípravy učitelů celodenních škol v SRN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F11%3A10067888" target="_blank" >RIV/62690094:18460/11:10067888 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza a komparace přípravy učitelů celodenních škol v SRN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přestože je nutné, aby učitelé v německých celodenních školách disponovali rozmanitými kompetencemi, vzhledem k charakteru této specifické profese rozvinutými ve srovnání s učiteli v běžných školách na vyšší úrovni, neexistuje v Německu studijní programpro pregraduální přípravu učitelů celodenních škol. Cílem práce bude analyzovat situaci ve vybraných spolkových zemích SRN ze dvou hledisek - univerzitní pregraduální příprava a další vzdělávání a následně provést komparaci možností učitelů získat odpovídající kompetence v pregraduálním či dalším vzděláváním ve vybraných spolkových zemích SRN. Metodologicky se bude práce opírat zejména o kvalitativní přístup - analýza základních dokumentů, nabídek dalšího vzdělávání a webových stránek. Kvalitativní analýza bude doplněna o kvantifikovatelné údaje (počty kurzů, účastníků apod.). Hlavní důraz bude položen na závěrečnou komparaci situace ve vybraných spolkových zemích SRN.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis and Comparison of the Training of Teachers for All-day Schools in the FRG

  • Popis výsledku anglicky

    Although the need for full-time teachers in German schools possess diverse competencies, given the nature of this particular profession developed in comparison with teachers in mainstream schools at a higher level, in Germany there is no curriculum for undergraduate full-time teacher training schools. The aim of the work will analyze the situation in selected federal states of Germany from two perspectives - a university undergraduate training and continuing education and then to compare options for teachers to gain adequate competence in undergraduate and continuing education in selected federal states of Germany. Methodologically the work will be backed up by a qualitative approach - analysis of basic documents, offers continuing education and web pages. Qualitative analysis will be accompanied by quantifiable data (numbers of courses, participants etc.). The main emphasis will be placed on the final comparison of the situation in selected federal states of Germany.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    128-143

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus