Počítačem podporovaný školní chemický experiment jako prostředek badatelsky orientované výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000632" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000632 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Počítačem podporovaný školní chemický experiment jako prostředek badatelsky orientované výuky
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou popsány, analyzovány a diskutovány možnosti počítačové podpory školního chemického experimentu jako prostředku realizace badatelsky orientované výuky (IBSE). Prezentovaná teoretická báze a návrhy konkrétních aplikací jsou zaměřeny na počáteční přírodovědné (chemické) vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Computer Supported School Chemical Experiment as Means of Inquiry Based Education
Popis výsledku anglicky
In the contribution are presented, analysed and discussed possibilities of computer supported school chemical experiment as means for realisation of inquiry-based science education (IBSE). Presented theoretical base and announces to practical applications are focused to early natural science (chemistry) education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied
ISBN
978-80-8082-541-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
15. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—