Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K efektivitě využívání didaktického software ve výuce chemie na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000636" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mmx42012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx42012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K efektivitě využívání didaktického software ve výuce chemie na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku přinášíme výsledky výzkumného šetření zaměřeného na efektivitu využívání didaktického software použitého pro prezentaci učiva na interaktivní tabuli ve výuce chemie na základní škole ve srovnání s výukou vedenou tradiční formou bez interaktivní tabule a didaktického software. Interaktivní digitální technologie byly v našem případě využity při výkladu a procvičování učiva o názvosloví kyselin a zásad, když vyšší efektivita byla do jisté míry prokázána právě při jejich využití.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards to Effectiveness of Educational Software Using in Chemistry Lessons at Lower Secondary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of research study focused into effectiveness of educational software using for presentation of stuff-matter at interactive board in chemistry lessons at lower secondary school in comparison with traditional instruction withoutinteractive board and educational software. Interactive digital technologies were used in our case on exposition and fixation phases of instruction focused on chemical nomenclature of acids and bases and higher effectiveness was confirmed on limited level by their using

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    48-52

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus