Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tablet as a Tool for Creating Pupils ePortfolios in Science Subjects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F16%3A50005335" target="_blank" >RIV/62690094:18470/16:50005335 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18440/16:50005335

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tablet as a Tool for Creating Pupils ePortfolios in Science Subjects

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals one of the possible use of mobile technologies (namely tablets) in science teaching and teaching of computer science and informatics. The processing of pupils' portfolios is discussed in the paper. It is the creation of new material - i.e. the highest level of integration of ICT into teaching by SAMR model. The scope of the paper consists of the review of available information, theoretical knowledge, semi finished draft of portfolios model. The second part discusses the case study, which ran in secondary school. During the learning the students made up ICT portfolio both in science subjects (particularly chemistry, biology and physics as well as within learning of ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    Tablet as a Tool for Creating Pupils ePortfolios in Science Subjects

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals one of the possible use of mobile technologies (namely tablets) in science teaching and teaching of computer science and informatics. The processing of pupils' portfolios is discussed in the paper. It is the creation of new material - i.e. the highest level of integration of ICT into teaching by SAMR model. The scope of the paper consists of the review of available information, theoretical knowledge, semi finished draft of portfolios model. The second part discusses the case study, which ran in secondary school. During the learning the students made up ICT portfolio both in science subjects (particularly chemistry, biology and physics as well as within learning of ICT.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of education and information technologies

  • ISSN

    2074-1316

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2016

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    193-198

  • Kód UT WoS článku

    000393520200025

  • EID výsledku v databázi Scopus