Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE USE OF SELECTED METHODS OF MARKETING ANALYSIS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F03%3A%230000086" target="_blank" >RIV/63468352:_____/03:#0000086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE USE OF SELECTED METHODS OF MARKETING ANALYSIS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In today?s complex and dynamic world, where developments are increasingly loosing their linear character, we do not have to stress the importance of firms? systematic approach to the market. However, under the conditions of the Czech and Slovak markets,the adoption of such an approach by a considerable number of firms is still doubtful. The use of a wide range of methods of marketing analysis, which is necessary in every phase of a firm?s marketing management, is a part of the systematic approach to the market, and a firm?s movement within this market.

  • Název v anglickém jazyce

    THE USE OF SELECTED METHODS OF MARKETING ANALYSIS

  • Popis výsledku anglicky

    In today?s complex and dynamic world, where developments are increasingly loosing their linear character, we do not have to stress the importance of firms? systematic approach to the market. However, under the conditions of the Czech and Slovak markets,the adoption of such an approach by a considerable number of firms is still doubtful. The use of a wide range of methods of marketing analysis, which is necessary in every phase of a firm?s marketing management, is a part of the systematic approach to the market, and a firm?s movement within this market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings International Conference on Soft Copmputing Applied in Computer and Economic Environments

  • ISBN

    80-7314-017-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Evropský polytechnický isntitut, s.r.o.

  • Místo vydání

    Kunovice

  • Místo konání akce

    Kunovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku