DIDACTIC EFFECTIVENESS OF TEACHING MATHEMATICAL FUNCTIONS USING THE PROGRAM MS EXCEL
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F10%3A%230000008" target="_blank" >RIV/63468352:_____/10:#0000008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
DIDACTIC EFFECTIVENESS OF TEACHING MATHEMATICAL FUNCTIONS USING THE PROGRAM MS EXCEL
Popis výsledku v původním jazyce
Information and communication technologies have become an integral part of human life and offers many possibilities of development of human individuality, a life without them in today's society, few people can imagine. On the facts and the reality that the mentioned technologies are becoming in all its breadth and diversity is increasingly essential means for addressing a number of life situations, the company responds to the implementation of information education. Students will acquire knowledge, skills and attitudes relating to many diverse areas of information and communication technologies in everyday life is surrounded, respectively, which are essential to their lives, but more or less clearly demonstrable impact. Integrating information and communication technology into the learning content is not the only way to implement them into the educational process.
Název v anglickém jazyce
DIDACTIC EFFECTIVENESS OF TEACHING MATHEMATICAL FUNCTIONS USING THE PROGRAM MS EXCEL
Popis výsledku anglicky
Information and communication technologies have become an integral part of human life and offers many possibilities of development of human individuality, a life without them in today's society, few people can imagine. On the facts and the reality that the mentioned technologies are becoming in all its breadth and diversity is increasingly essential means for addressing a number of life situations, the company responds to the implementation of information education. Students will acquire knowledge, skills and attitudes relating to many diverse areas of information and communication technologies in everyday life is surrounded, respectively, which are essential to their lives, but more or less clearly demonstrable impact. Integrating information and communication technology into the learning content is not the only way to implement them into the educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dnešné trendy inovácií - mezinárodní vedecká konference
ISBN
978-80-89400-12-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
Trenčín
Místo konání akce
Trenčín
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—