Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current shift of the University - Case study, European Polytechnic Institute, Ltd.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F11%3A%230000100" target="_blank" >RIV/63468352:_____/11:#0000100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current shift of the University - Case study, European Polytechnic Institute, Ltd.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recently universities have been going through many changes regarding the growth of number of new universities, increasing number of students and involvement into the European university area. Lately the students coming to the universities have even lowerstudy qualification and those enrolled are at older age. Changes in students require the changes in teachers mainly in the area of improvement of differentiate access to students, increasing the proportion of interactive methods and in optimizing the information system of schools and it is necessary to make the communication among teachers and students easier and deeper. In this way the stereotype tests, which are very common for evaluation of study results mainly based on multiple choice answers and they do not meet the requirements for development of university students 'thinking, are balanced.

  • Název v anglickém jazyce

    Current shift of the University - Case study, European Polytechnic Institute, Ltd.

  • Popis výsledku anglicky

    Recently universities have been going through many changes regarding the growth of number of new universities, increasing number of students and involvement into the European university area. Lately the students coming to the universities have even lowerstudy qualification and those enrolled are at older age. Changes in students require the changes in teachers mainly in the area of improvement of differentiate access to students, increasing the proportion of interactive methods and in optimizing the information system of schools and it is necessary to make the communication among teachers and students easier and deeper. In this way the stereotype tests, which are very common for evaluation of study results mainly based on multiple choice answers and they do not meet the requirements for development of university students 'thinking, are balanced.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů