Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Použití inovovaného rozšířeného Kalmanova filtru v dopravě

Popis výsledku

Článek představuje DD1 filtr (filtr s centrálními diferenceni 1. řádu), DD2 filtr (filtr s centrálními diferenceni 2. řádu) a UKF filtr (filtr využívající transformaci významných bodů) pro průběžné odhadování dopravního stavového modelu. Odhadovací problém je nelineární vzhledem k modelování souvislovislostí obsazeností detektorů v sousedních ramenech křižovatky. Parametry této relace se odhadují současně s neznámým stavem. To je hlavní důvod, proč je Kamanův filr nedostatečný.

Klíčová slova

trafficnon-linear filter

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using the innovations of extended Kalman filter in traffic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents Divide diference folter 1st order (DD1),Divide diference folter 2nd order (DD2) and the Unscented Kalman filter (UKF) for online estimation of the traffic state model. The problem with estimate are nonlinear relationbetween queue length and occupation and ralation between the adjacent occupancies in two adjacent arms in one intersection. This relation must be estimate simultaneously with estimate of queue. This is the main reason, why the linear Kalman filter is not sufficient.

  • Název v anglickém jazyce

    Using the innovations of extended Kalman filter in traffic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents Divide diference folter 1st order (DD1),Divide diference folter 2nd order (DD2) and the Unscented Kalman filter (UKF) for online estimation of the traffic state model. The problem with estimate are nonlinear relationbetween queue length and occupation and ralation between the adjacent occupancies in two adjacent arms in one intersection. This relation must be estimate simultaneously with estimate of queue. This is the main reason, why the linear Kalman filter is not sufficient.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 6th International PhD Workshop on Systems and Control, Young Generation Viewpoint

  • ISBN

    961-6303-74-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Jozef Stefan Insitute

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Místo konání akce

    Izola

  • Datum konání akce

    4. 10. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

BC - Teorie a systémy řízení

Rok uplatnění

2005