Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Double Optimization of Fuel Consumption and Speed Tracking

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F13%3A00393380" target="_blank" >RIV/67985556:_____/13:00393380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Double Optimization of Fuel Consumption and Speed Tracking

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents automatic fuel consumption optimization with simultaneous keeping the recommended vehicle's speed. These tasks are closely related since a simple minimization of fuel consumption leads to stopping a vehicle. The proposed ``double'' optimization is performed online using combination of two controllers. The first of them is based on fully probabilistic design (FPD) under Bayesian methodology. It optimizes the ``driver-vehicle'' closed loop with the aim to save fuel and keep the recommended speed, using externally given setpoints. Optimized values serve as setpoints for PID controller, which provides necessary setpoint tracking.

  • Název v anglickém jazyce

    Double Optimization of Fuel Consumption and Speed Tracking

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents automatic fuel consumption optimization with simultaneous keeping the recommended vehicle's speed. These tasks are closely related since a simple minimization of fuel consumption leads to stopping a vehicle. The proposed ``double'' optimization is performed online using combination of two controllers. The first of them is based on fully probabilistic design (FPD) under Bayesian methodology. It optimizes the ``driver-vehicle'' closed loop with the aim to save fuel and keep the recommended speed, using externally given setpoints. Optimized values serve as setpoints for PID controller, which provides necessary setpoint tracking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 11th IFAC International Workshop on Adaptation and Learning in Control and Signal Processing

  • ISBN

    978-3-902823-37-3

  • ISSN

    1474-6670

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    305-310

  • Název nakladatele

    International Federation of Automatic Control

  • Místo vydání

    Caen

  • Místo konání akce

    Caen

  • Datum konání akce

    3. 7. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku