Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Data-based speed-limit-respecting eco-driving system

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00225083" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00225083 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985556:_____/14:00427942

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.trc.2014.04.009" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.trc.2014.04.009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.trc.2014.04.009" target="_blank" >10.1016/j.trc.2014.04.009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Data-based speed-limit-respecting eco-driving system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes application of data-based Bayesian approach to model identification and control problems in the field of fuel consumption optimization for conventional vehicles. The main contributions of the presented approach are: (i) analysis of data measured on a driven vehicle; (ii) data-based model construction, its real-time estimation and adaptation; (iii) control criterion using simultaneously setpoints for fuel consumption and speed; (iv) universal recursive Bayesian algorithms of estimation and control implemented as semi-automatic eco-driving system. Experiments with real data report reduction in fuel consumption.

  • Název v anglickém jazyce

    Data-based speed-limit-respecting eco-driving system

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes application of data-based Bayesian approach to model identification and control problems in the field of fuel consumption optimization for conventional vehicles. The main contributions of the presented approach are: (i) analysis of data measured on a driven vehicle; (ii) data-based model construction, its real-time estimation and adaptation; (iii) control criterion using simultaneously setpoints for fuel consumption and speed; (iv) universal recursive Bayesian algorithms of estimation and control implemented as semi-automatic eco-driving system. Experiments with real data report reduction in fuel consumption.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030123" target="_blank" >TA01030123: Optimalizace ekologie jízdy na základě průběžně měřených dat</a><br>

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transportation Research Part C: Emerging Technologies

  • ISSN

    0968-090X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    44

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Jul

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    253-264

  • Kód UT WoS článku

    000339037100017

  • EID výsledku v databázi Scopus