Rozvíjení kompetencí učitelů primární školy cestou kolektivní reflexe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F05%3A00031685" target="_blank" >RIV/67985840:_____/05:00031685 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developing the Competences of Primary School Teachers via Collective Reflection
Popis výsledku v původním jazyce
Teachers´competence in creating a challenging climate in mathematics lessons positively influences the quality of pupils´mathematical knowledge. Teachers´competence is a a structure that consists a.o. of subject-didactic and pedagogical knowledge. In this contribution we are introducing our experience from inservice courses for primary school teachers based on collective reflection of videotaped teaching/learning episodes.
Název v anglickém jazyce
Developing the Competences of Primary School Teachers via Collective Reflection
Popis výsledku anglicky
Teachers´competence in creating a challenging climate in mathematics lessons positively influences the quality of pupils´mathematical knowledge. Teachers´competence is a a structure that consists a.o. of subject-didactic and pedagogical knowledge. In this contribution we are introducing our experience from inservice courses for primary school teachers based on collective reflection of videotaped teaching/learning episodes.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Aquas de Lindória
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—