Ideas for natural differentiation in primary mathematics, Vol. 2. Geometrical environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00352546" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00352546 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60076658:12410/10:43879692
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Ideas for natural differentiation in primary mathematics, Vol. 2. Geometrical environment
Popis výsledku v původním jazyce
The book brings the elaboration of the concept of substantial learning environment in geometry on primary school level and possibilities for natural differentiation. In the spirit of this approach four geometrical learning invironments are developed: mosaics, room, tiles, way. Their mathematical background, didactical elaboration and experience from teaching experiments are elaborated.
Název v anglickém jazyce
Ideas for natural differentiation in primary mathematics, Vol. 2. Geometrical environment
Popis výsledku anglicky
The book brings the elaboration of the concept of substantial learning environment in geometry on primary school level and possibilities for natural differentiation. In the spirit of this approach four geometrical learning invironments are developed: mosaics, room, tiles, way. Their mathematical background, didactical elaboration and experience from teaching experiments are elaborated.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-83-7338-582-5
Počet stran knihy
164
Název nakladatele
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Místo vydání
Rzeszow
Kód UT WoS knihy
—