Proč nemůže žena nabízet víc jako muž?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F05%3A00024013" target="_blank" >RIV/67985998:_____/05:00024013 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11640/05:00003003
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Why can?t a woman bid more like a man?
Popis výsledku v původním jazyce
We find robust gender differences in bidding behavior in sealed bid auctions with independent and private valuations in a laboratory setting. The gender difference in the first-price auction is driven by women during other phases of the menstrual cycle when they have higher estrogen levels.
Název v anglickém jazyce
Why can?t a woman bid more like a man?
Popis výsledku anglicky
We find robust gender differences in bidding behavior in sealed bid auctions with independent and private valuations in a laboratory setting. The gender difference in the first-price auction is driven by women during other phases of the menstrual cycle when they have higher estrogen levels.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CERGE-EI Working Paper Series
ISSN
1211-3298
e-ISSN
—
Svazek periodika
-
Číslo periodika v rámci svazku
275
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
46
Strana od-do
1-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—