Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F08%3A00366812" target="_blank" >RIV/68081740:_____/08:00366812 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables
Popis výsledku v původním jazyce
The poster presents relationships between school achievement, depressive symptoms, intelligence, and neuropsychological variables in Prague children aged 9 to11 years (N=814). The Czech language grade, mathematics grade, and total grade point average related to intelligence and depressive symptoms, and partially also to neuropsychological variables.
Název v anglickém jazyce
Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables
Popis výsledku anglicky
The poster presents relationships between school achievement, depressive symptoms, intelligence, and neuropsychological variables in Prague children aged 9 to11 years (N=814). The Czech language grade, mathematics grade, and total grade point average related to intelligence and depressive symptoms, and partially also to neuropsychological variables.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0915" target="_blank" >GA406/05/0915: Školní podvýkonnost v kontextu depresivní symptomatiky u dětí ve věku 9-11 let</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů