Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F08%3A00366812" target="_blank" >RIV/68081740:_____/08:00366812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The poster presents relationships between school achievement, depressive symptoms, intelligence, and neuropsychological variables in Prague children aged 9 to11 years (N=814). The Czech language grade, mathematics grade, and total grade point average related to intelligence and depressive symptoms, and partially also to neuropsychological variables.

  • Název v anglickém jazyce

    Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables

  • Popis výsledku anglicky

    The poster presents relationships between school achievement, depressive symptoms, intelligence, and neuropsychological variables in Prague children aged 9 to11 years (N=814). The Czech language grade, mathematics grade, and total grade point average related to intelligence and depressive symptoms, and partially also to neuropsychological variables.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0915" target="_blank" >GA406/05/0915: Školní podvýkonnost v kontextu depresivní symptomatiky u dětí ve věku 9-11 let</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů