Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Media in China. Between an emerging civil society and commercialization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378009%3A_____%2F17%3A00506730" target="_blank" >RIV/68378009:_____/17:00506730 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Media in China. Between an emerging civil society and commercialization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter provides an overview of the history of social media in China and an analysis of the role played by the state, controlling its content, and the various uses of the social media by netizens for critical engagement with the state. The question of extent to which Chinese social media are integrated with other Asian cyber cultures is duly considered as well as an assessment of the impact of certain control mechanisms introduced after Xi Jinping’s rise to power on the content of the social media in China

  • Název v anglickém jazyce

    Social Media in China. Between an emerging civil society and commercialization

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter provides an overview of the history of social media in China and an analysis of the role played by the state, controlling its content, and the various uses of the social media by netizens for critical engagement with the state. The question of extent to which Chinese social media are integrated with other Asian cyber cultures is duly considered as well as an assessment of the impact of certain control mechanisms introduced after Xi Jinping’s rise to power on the content of the social media in China

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Routledge Handbook of East Asian Popular Culture

  • ISBN

    978-0-415-74942-8

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    "/2017/"

  • Počet stran knihy

    308

  • Název nakladatele

    Routledge

  • Místo vydání

    London

  • Kód UT WoS kapitoly

    000449202600020