Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F14%3A00431199" target="_blank" >RIV/68378025:_____/14:00431199 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade

  • Název v anglickém jazyce

    CSDA00143 : Public awareness of Fair trade in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the research named "Public awareness of Fair trade in Czech Republic" was to identify konwledge and attitudes of Czech citizens towards Fair trade products and describe patterns of consumption. The research was done in 2011.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LM2010006" target="_blank" >LM2010006: CESSDA: vytvoření českého uzlu CESSDA-ERIC a jeho zapojení do pan-evropské velké výzkumné infrastruktury datových služeb pro socio-ekonomický výzkum</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Verze

    1.

  • Identifikační číslo nosiče