Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blends of ethanol, n-butanol and isobutanol with 5% oxygen in ordinary engines: Effects on exhaust emissions over the Artemis cycle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378041%3A_____%2F15%3A00454564" target="_blank" >RIV/68378041:_____/15:00454564 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68081715:_____/15:00454564

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Blends of ethanol, n-butanol and isobutanol with 5% oxygen in ordinary engines: Effects on exhaust emissions over the Artemis cycle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This work examines the effects of extending the ethanol share to 15%. Additionally, considering the high hygroscopicity and corrosivity of ethanol, two isomers of butanol, n-butanol and isobutanol, were blended with gasoline at 25% by volume, all blendscorresponding to approximately 5% oxygen by weight. These four fuels were examined in two typical spark ingition automobile engines, a Ford Focus car with a Euro 6 EcoBoost direct injection (DISI) engine, and a Skoda Fabia car with a Euro 5 multipoint injection (MPI) engine.

  • Název v anglickém jazyce

    Blends of ethanol, n-butanol and isobutanol with 5% oxygen in ordinary engines: Effects on exhaust emissions over the Artemis cycle

  • Popis výsledku anglicky

    This work examines the effects of extending the ethanol share to 15%. Additionally, considering the high hygroscopicity and corrosivity of ethanol, two isomers of butanol, n-butanol and isobutanol, were blended with gasoline at 25% by volume, all blendscorresponding to approximately 5% oxygen by weight. These four fuels were examined in two typical spark ingition automobile engines, a Ford Focus car with a Euro 6 EcoBoost direct injection (DISI) engine, and a Skoda Fabia car with a Euro 5 multipoint injection (MPI) engine.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    CB - Analytická chemie, separace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-01438S" target="_blank" >GA13-01438S: Mechanismy toxicity pevných emisí z biopaliv</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference ?Alcohol fuels for transport ? background, research and development

  • ISBN

  • ISSN

    2353-2718

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    186-198

  • Název nakladatele

    Oil and Gas Institute ? National Research Institute (INiG ? PIB)

  • Místo vydání

    Kraków

  • Místo konání akce

    Cracow

  • Datum konání akce

    25. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku