Jazyk televizní reklamy McDonald's
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F05%3A00029380" target="_blank" >RIV/68378092:_____/05:00029380 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jazyk televizní reklamy McDonald's
Popis výsledku v původním jazyce
Styl reklamního vyjadřování, rozbor lexikálních prostředků. Vliv orientace na mladé na jazyk reklamy.
Název v anglickém jazyce
Language of McDonald's TV advertising
Popis výsledku anglicky
Analysis of style and lexical means of advertising; orientation on young people and its influence on the language of McDonald's TV advertising.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1ET200610406" target="_blank" >1ET200610406: Jazyková poradna na internetu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
ISBN
80-7368-101-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
171-175
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
13. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—