Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Demonstrations for scanning probe microscopy based on a macroscopic analogy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378271%3A_____%2F13%3A00399379" target="_blank" >RIV/68378271:_____/13:00399379 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1021/ed3004947" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1021/ed3004947</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1021/ed3004947" target="_blank" >10.1021/ed3004947</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Demonstrations for scanning probe microscopy based on a macroscopic analogy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes two simple classroom demonstrations that illustrate the principles of scanning probe microscopy (SPM) based on a macroscopic analogy. The analogy features the bumps in an egg carton to represent the atoms on a chemical surface anda probe that can be represented by a dwarf statue (illustrating an origin of the prefix ?nano), a plastic bottle, or a glass. The demonstrations allow students to visualize certain physical aspects of SPM, such as probing ?hilly atoms on a surface usingchanges in distance between probe and atoms. Both demonstrations are appropriate to introduce SPM into high school or undergraduate science education.

  • Název v anglickém jazyce

    Demonstrations for scanning probe microscopy based on a macroscopic analogy

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes two simple classroom demonstrations that illustrate the principles of scanning probe microscopy (SPM) based on a macroscopic analogy. The analogy features the bumps in an egg carton to represent the atoms on a chemical surface anda probe that can be represented by a dwarf statue (illustrating an origin of the prefix ?nano), a plastic bottle, or a glass. The demonstrations allow students to visualize certain physical aspects of SPM, such as probing ?hilly atoms on a surface usingchanges in distance between probe and atoms. Both demonstrations are appropriate to introduce SPM into high school or undergraduate science education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LM2011026" target="_blank" >LM2011026: Laboratoř nanostruktur a nanomateriálů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of the Chemical Educations

  • ISSN

    0021-9584

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    90

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    361-363

  • Kód UT WoS článku

    000316590900016

  • EID výsledku v databázi Scopus