Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Wave transmission of linked railcars moving over multi simple beams under dual resonance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F19%3A00503921" target="_blank" >RIV/68378297:_____/19:00503921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1016/j.jsv.2019.03.020" target="_blank" >https://doi.org/10.1016/j.jsv.2019.03.020</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.jsv.2019.03.020" target="_blank" >10.1016/j.jsv.2019.03.020</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Wave transmission of linked railcars moving over multi simple beams under dual resonance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this article is: to formulate the bridge-induced dual resonance on a moving train with wave transmission, to establish the dispersion relation of wave transmission in periodically linked cars using the Floquet-Bloch theorem, to determine the pass and stop bands of wave transmission from the dispersion relation, and to unveil the key parameters affecting the critical stiffness of the couplers of a train under dual resonance. It was shown that once the dual resonance is invoked, not only does the train's response keep increasing as it moves ahead, but also it is enhanced by the waves transmitted from the front to the rear cars of the train.

  • Název v anglickém jazyce

    Wave transmission of linked railcars moving over multi simple beams under dual resonance

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is: to formulate the bridge-induced dual resonance on a moving train with wave transmission, to establish the dispersion relation of wave transmission in periodically linked cars using the Floquet-Bloch theorem, to determine the pass and stop bands of wave transmission from the dispersion relation, and to unveil the key parameters affecting the critical stiffness of the couplers of a train under dual resonance. It was shown that once the dual resonance is invoked, not only does the train's response keep increasing as it moves ahead, but also it is enhanced by the waves transmitted from the front to the rear cars of the train.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GC17-26353J" target="_blank" >GC17-26353J: Teoretické prediktivní modely interakce proměnného a pohyblivého zatížení využitelné v monitoringu mostních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Sound and Vibration

  • ISSN

    0022-460X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    452

  • Číslo periodika v rámci svazku

    July

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    51-57

  • Kód UT WoS článku

    000465292800004

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85064175452