Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DOBA ZDRŽENÍ NA KŘIŽOVATKÁCH ŘÍZENÝCH POMOCÍ SSZ V DOBÁCH NÍZKÝCH INTENZIT DOPRAVY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00209522" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00209522 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DOBA ZDRŽENÍ NA KŘIŽOVATKÁCH ŘÍZENÝCH POMOCÍ SSZ V DOBÁCH NÍZKÝCH INTENZIT DOPRAVY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá jednak ověřením funkčnosti různých způsobů stanovení doby zdržení vozidel na vjezdu do křižovatky se světelným signalizačním zařízením (SSZ) a dále pak srovnáním doby zdržení vozidel před a po vypnutí SSZ do blikající žluté při nízkých intenzitách provozu. Ke stanovení doby zdržení vozidel byla použita metodika HCM (metoda zaznamenávání délky fronty v pevně stanovených krocích), která byla srovnána s metodikou TP 235 a metodou přímého měření zdržení každého vozidla stopkami. Pro ověřenía porovnání byly sledovány různé dopravní pohyby v křižovatce v několika lokalitách.

  • Název v anglickém jazyce

    DELAY OF SIGNALIZED INTERSECTIONS IN PERIODS OF LOW TRAFFIC INTENSITY

  • Popis výsledku anglicky

    The article evaluates the functionality of different methods for determining delay of vehicles at signalized intersections. Subsequently, it compares the delay of vehicles when traffic lights are working to the delay when traffic lights are switched offto flashing yellow light at low traffic intensity. HCM methodology (this methodology records queue lengths in prescribed steps) was used to determine the delay, it was then compared to TP 235 methodology and to direct measurement of each vehicle delay with a stopwatch. In order to perform the evaluation and comparison different traffic movements at intersections were monitored in several locations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA03030046" target="_blank" >TA03030046: Optimalizace provozní doby SSZ v závislosti na intenzitách v obdobích mimo dopravní špičky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RDIT 2013 - Research, Development and Innovation in Transport

  • ISBN

    978-80-248-3237-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    39-43

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Vysoké Mýto

  • Datum konání akce

    31. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku