Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Navrhované metodiky pro kvalifikace únosnosti konstrukčních komponent železničních tratí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00213978" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00213978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Navrhované metodiky pro kvalifikace únosnosti konstrukčních komponent železničních tratí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o dvou certifikovaných metodikách vzniklých v rámci projektu TAČR ? Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí. První metodikou je Metodika využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě, umožňující stanovení předpokládaných hodnot modulu přetvárnosti na základě vyhodnocení rozsáhlého souboru hodnot rázového modulu deformace a modulu přetvárnosti získaného měřením na reálných konstrukcích případně laboratorních modelech v měřítku 1:1. Druhou metodikou je Metodika vyhledávání nehomogenních míst zhotovených konstrukčních vrstev pražcového podloží, která slouží pro stanovení nejslabších míst na zhotovené vrstvě, pomocí zatlačení zkušební desky měřícího zařízení lehká dynamickádeska.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposed methodologies for evaluation of the bearing capacity of structural components of railway tracks

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes two certified methodologies which were worked out within the grant project TACR - Continual Monitoring of the Load-bearing Capacity of the Railway Tracks. The first of them is the Methodology of utilization of a database of railwaytrack structural components? bearing capacity which enables determination of expected values of deformation modulus of different structural components of railway tracks. The determination is based on evaluation of a vast data set including values of dynamic and static deformation moduli. The data were gathered by measurements in real railway tracks as well as by measurements on 1:1 scale laboratory models. The second described methodology was named Detection of the inhomogeneous spots in finished structural layers of railway track-bed. It can be utilized for detecting the poorest spots within finished structural layers. To determine the spots? positions, evaluation of deflections of the loading plate of a light falling weight deflectome

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030516" target="_blank" >TA01030516: Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektování na železniční dopravní cestě 2014

  • ISBN

    978-80-905733-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    84-88

  • Název nakladatele

    Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola strojní, stavební a dopravní, příspěvková organizace

  • Místo vydání

    Děčín

  • Místo konání akce

    Děčín

  • Datum konání akce

    26. 2. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku