Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication Areas in Shopping Malls

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00219154" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00219154 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://goo.gl/wL11YR" target="_blank" >http://goo.gl/wL11YR</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Kommunikacionnye prostranstva torgovo-razvlekatel'nyh centrov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cel' nastojashhej raboty - vyjavit' osobennosti organizacii kommunikacionnyh prostranstv sovremennyh zdanij torgovo-razvlekatel'nyh centrov, a tak zhe razrabotat' rekomendacii po ih organizacii. Osnovnaja chast' raboty detal'no rassmatrivaet kachestvennuju harakteristiku raspredelitel'nogo segmenta, kotoraja harakterizuetsja sredstvami vertikal'nyh i gorizontal'nyh kommunikacij, v t. ch. faktory, vlijajushhie na ih organizaciju. Otmechena umestnost' i osnovnye harakteristiki organizacii kommunikacionnyhprostranstv, adaptirovannyh dlja peredvizhenija malomobil'nyh grupp naselenija. Privedeny rekomendacii po primeneniju sredstv vizual'nyh kommunikacij i reklamy. Bolee togo, razrabotana universal'naja logicheskaja model' struktury raspredelitel'nogo segmenta zdanij torgovo-razvlekatel'nyh centrov.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication Areas in Shopping Malls

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of present work is to define the features of arrangement of communication areas in modern shopping malls, as well as develop recommendations for their organization. The general part of work is considering the qualitative characteristics of the distribution segment, which is characterized by vertical and horizontal communication facilities including factors affecting their arrangement. The relevance and basic characteristics of the organization communication facilities adapted to handicapped person is noted. General recommendations for application of visual communication facilities and advertising are developed. Moreover, the universal logical model of the distribution segment structure in modern shopping malls is developed.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-3-659-58576-0

  • Počet stran knihy

    108

  • Název nakladatele

    Lambert Academic Publishing

  • Místo vydání

    Saarbrücken

  • Kód UT WoS knihy