Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení matematiky v přípravě stavebního inženýra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00227911" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00227911 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení matematiky v přípravě stavebního inženýra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Matematika na technických vysokých školách se musí vyrovnat s řadou problémů, které přináší nejen nízká úroveň vstupních znalostí, relativně vysoká náročnost teoretického předmětu pro řadu studentů, ale i složitá motivace studentů ke studiu teoretickéhopředmětu. Jednou z cest, které mohou vést ke zlepšení postavení matematiky, je včasné vytváření a posílení vazby teoretických a odborných předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of mathematics in the training of civil engineers

  • Popis výsledku anglicky

    The teaching of mathematics at technical universities has to overcome many problems, including the falling levels of the students' basic knowledge, the relatively high difficulty of a theoretical subject for many students and also difficulty motivating students to study a theoretical subject. One of the ways, that could lead to improving the role of mathematics, is early formation and strengthening of correlations between theoretical and technical subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    978-80-86843-46-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní na Šumavě

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku