Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální experimentální výsledky v oblasti interakce mostu a bezstykové koleje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F15%3A00232491" target="_blank" >RIV/68407700:21110/15:00232491 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21610/15:00232491

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/kalendar-akci/akce/zeleznicni-mosty-a-tunely-2015/?id_akce=713" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/kalendar-akci/akce/zeleznicni-mosty-a-tunely-2015/?id_akce=713</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální experimentální výsledky v oblasti interakce mostu a bezstykové koleje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na moderních železničních tratích se v současné době prakticky výhradně používá bezstyková kolej. V případě jejího umístění na mostní konstrukci však dochází k významné interakci mostu a koleje. Důsledkem je přídavné napětí v kolejnici a zatížení konstrukce mostu. Cílem příspěvku je přispět ke zpřesnění současně používaných parametrů pro výpočet termického spolupůsobení bezstykové koleje s mostem pro různé způsoby uložení koleje na mostě a následně stanovit doporučení a podmínky jejich použití.

  • Název v anglickém jazyce

    Latest experimental results in the field of interaction between the continuously welded rail and the bridge

  • Popis výsledku anglicky

    The continuously welded rail (CWR) is being used in almost all modern railway tracks. However in the case when it is placed on the railway bridge a significant interaction between the CWR and the bridge structure occurs. The conclusion of this phenomenonis additional rail stress increase and additional horizontal loading affecting mainly the bridge substructure. The main goal of this contribution is the refinement of currently used attributes that are used for numerical modelling of the bridge ? rail coupling behavior considering various rail fastening systems and consequently to define limits for their application.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů