Experimentální stanovení podélného odporu kolejového lože mostní konstrukce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F19%3A00339836" target="_blank" >RIV/68407700:21110/19:00339836 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.silnice-zeleznice.cz" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Experimentální stanovení podélného odporu kolejového lože mostní konstrukce
Popis výsledku v původním jazyce
Součástí návrhu a posouzení každého železničního mostu je v současnosti i posouzení průběžné bezstykové koleje (dále jen BK). Použití BK musí být posouzeno na účinky teplotních změn nosné konstrukce (dále jen NK) a dále na svislé i vodorovné účinky kolejových vozidel. Limitními kritérii pro použití BK jsou velikost vzniklého přídavného napětí v kolejnicových pásech a maximální posuny horního líce NK.
Název v anglickém jazyce
Experimental Determination of the Longitudinal Resistance of the Track Bed of the Bridge Structure
Popis výsledku anglicky
Design and assessment of every railway bridge include an assessment of continuos welded rail (hereinafter as CWR) The use of CWR has to he assessed with regard to the effects of thermal changes of the load bearing structure (hereinafter as LBS), and to both vertical and hozizontal impacts of rail vehicles. The limit criteria of the use of CWR include the amount of additional tension created in stretches of rails and maximum shifts of the upper face of the LBS.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice a železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
71-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—