Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimentální stanovení podélného odporu kolejového lože mostní konstrukce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F19%3A00339836" target="_blank" >RIV/68407700:21110/19:00339836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.silnice-zeleznice.cz" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Experimentální stanovení podélného odporu kolejového lože mostní konstrukce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Součástí návrhu a posouzení každého železničního mostu je v současnosti i posouzení průběžné bezstykové koleje (dále jen BK). Použití BK musí být posouzeno na účinky teplotních změn nosné konstrukce (dále jen NK) a dále na svislé i vodorovné účinky kolejových vozidel. Limitními kritérii pro použití BK jsou velikost vzniklého přídavného napětí v kolejnicových pásech a maximální posuny horního líce NK.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental Determination of the Longitudinal Resistance of the Track Bed of the Bridge Structure

  • Popis výsledku anglicky

    Design and assessment of every railway bridge include an assessment of continuos welded rail (hereinafter as CWR) The use of CWR has to he assessed with regard to the effects of thermal changes of the load bearing structure (hereinafter as LBS), and to both vertical and hozizontal impacts of rail vehicles. The limit criteria of the use of CWR include the amount of additional tension created in stretches of rails and maximum shifts of the upper face of the LBS.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice a železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    71-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus