Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zpřesnění posuzování betonu na únavu a jeho experimentální ověření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F23%3A00371000" target="_blank" >RIV/68407700:21110/23:00371000 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.grantjournal.com/issue/1202/PDF/1202.pdf" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/issue/1202/PDF/1202.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zpřesnění posuzování betonu na únavu a jeho experimentální ověření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V první části se příspěvek zabývá popisem zpřesněných postupů při posuzování betonu na únavu. Zde je popsáno několik postupů pro vhodnější stanovování únavové odolnosti betonových konstrukcí. Prvním je stanovení obecné ekvivalentní vlakové soupravy dle statistických výsledků řady vlakových souprav pohybujících se na několika motech. Druhým doporučením je přesnější stanovení redukčního součinitele únavového zatížení pro vlakové soupravy železničních mostů. Tento součinitel je obdobně jako v předchozím případě stanovován na základě statistických výsledků zatížení, délky a typu vlakových souprav sledovaných na několika mostech v České republice. V druhé části bude zobrazeno praktické použití přímého využití Wöhlerových křivek. Zde bude popsán postup stanovení únavové odolnosti včetně využití v plánovaném experimentu

  • Název v anglickém jazyce

    Refinement of concrete fatigue assessment and its experimental verification

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the paper deals with the description of the refined procedures for fatigue assessment of concrete. Here, several procedures for the more appropriate determination of the fatigue resistance of concrete structures. The first is the determination of the general equivalent train trainsets according to the statistical results of a series of trainsets of a series of trains moving on several moths. The second recommendation is a more accurate determination of the fatigue load reduction factor for train sets for railway bridges. This coefficient is similarly as in the previous case is determined on the basis of statistical load results, length and type of trainsets monitored on several bridges in the Czech Republic. In the second part it will be shown practical application of the direct use of Wöhler curves. Here it will be the procedure for determining fatigue resistance will be described, including the use of in the planned experiment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Grant Journal

  • ISSN

    1805-0638

  • e-ISSN

    1805-0638

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    106-110

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus