Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie řízení toku energie pro pohon vozidla s pneumaticky hybridním motorem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F08%3A00149191" target="_blank" >RIV/68407700:21220/08:00149191 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie řízení toku energie pro pohon vozidla s pneumaticky hybridním motorem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje nový koncept hybridního pohonu pro automobily. Dále nabízí a porovnává vícero strategií hospodaření s energií s hlavním cílem snížit spotřebu pohonných hmot. Celkem byly navrženy dvě strategie řízení použitelné v reálném čase. První heuristická, která používá parametry vozidla a motoru pro výběr vhodného způsobu pohonu. Druhá se zakládá na bilancování spotřeby paliva mezi konvenčním motorem a motorem na stlačený vzduch. Tyto dvě strategie jsou v závěru porovnány za pomoci dynamickéhoprogramování. Dosažené výsledky nabízejí dostatek možností pro další rozvoj a perspektivy na poli hybridních vozidel.

  • Název v anglickém jazyce

    The Strategy of Fuel Flow Control for Automobiles Engine with Hybrid

  • Popis výsledku anglicky

    The paper present new concept of hybrid drive for automobiles. Next offer a comparison much more strategies of controlling the fuel consumption with the goal decrease the consumption of fuel. There are two strategies of this real-time control. The firstis on the heuristic base and use the parameters of the car and engine for choice suitable type of engine. The second is built on balancing of the fuel consumption between the conventional engine and compressed air based engine. This two strategies are compared each other used by dynamical programming. The gained results provide sufficiency of the possibilities for future development in the branch of hybrid drives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2B06023" target="_blank" >2B06023: Vývoj metody stanovení toků energie a látek ve vybraných ekosystémech, návrh a ověření principů hodnocení hospodářských zásahů pro zajištění podmínek autoregulace a rozvoje biodiverzity</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové metody a postupy v oblasti přístrojové techniky, automatického řízení a informatiky

  • ISBN

    978-80-01-04765-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    želiv

  • Datum konání akce

    1. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku