Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental Research of High-speed Electrical Motor Supercharger Dynamic Properties

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F11%3A00180317" target="_blank" >RIV/68407700:21220/11:00180317 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21230/11:00180317

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/MFCIST.2011.5949510" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/MFCIST.2011.5949510</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/MFCIST.2011.5949510" target="_blank" >10.1109/MFCIST.2011.5949510</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental Research of High-speed Electrical Motor Supercharger Dynamic Properties

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents some specific issues of a high speed permanent magnet synchronous motor control used in a combustion engine supercharger system. A description of a method designed to limit the load angle of synchronous motor in high speed is given. Also experimental results in dynamic states are shown. In these states mainly acceleration times and energy intensity with correlation on motor current and field weakening were examined. Dynamic properties were tested for a power supply with both high andlow internal resistance. The experimental setup description is given and test results for speed up to 42 000 RPM are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental Research of High-speed Electrical Motor Supercharger Dynamic Properties

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents some specific issues of a high speed permanent magnet synchronous motor control used in a combustion engine supercharger system. A description of a method designed to limit the load angle of synchronous motor in high speed is given. Also experimental results in dynamic states are shown. In these states mainly acceleration times and energy intensity with correlation on motor current and field weakening were examined. Dynamic properties were tested for a power supply with both high andlow internal resistance. The experimental setup description is given and test results for speed up to 42 000 RPM are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2011 IEEE Workshop On Merging Fields Of Computational Intelligence And Sensor Technology Proceedings

  • ISBN

    978-1-4244-9912-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    7-12

  • Název nakladatele

    IEEE Computational Inteligence Society - France Section

  • Místo vydání

    Paris

  • Místo konání akce

    Paris

  • Datum konání akce

    11. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000302993800002