Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva IV.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00200044" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00200044 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/12:00200047

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva IV.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vynález se týká zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva, ke kterým je ale plynné palivo přivedeno pod nedostatečným tlakem. Vynález je primárně určen plynovým advoj-palivovým vznětovým - tj. plynný/kapalný - přeplňovaným spalovacím motorům spalujícím zejména plynné palivo o nízké teoretické potřebě kyslíku, přeplňovaným spalovacím motorům s přímým vefukem plynu do spalovacího prostoru motoru a přeplňovaným spalovacím motorům s vefukem plynu do vysokotlaké části sacího potrubí.

  • Název v anglickém jazyce

    Involvement of the Intake, Exhaust and Fuel System of Turbocharged Internal Combustion Engines with the Demand for Higher Operating Pressure of the Gaseous Fuel IV.

  • Popis výsledku anglicky

    The invention relates to the involvement of the intake, exhaust and fuel system turbocharged internal combustion engines with the demand for higher operating pressure of the gaseous fuel, which is a gaseous fuel but brought under insufficient pressure. The invention is primarily intended for gas and dual-fuel CI - i.e. gaseous/liquid - turbocharged internal combustion engines burning gaseous fuel, especially for low theoretical oxygen demand, turbocharged internal combustion engines with direct gas injection into the combustion chamber and turbocharged internal combustion engines with gas injection into the high pressure part of suction pipe.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů