Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva IV.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00200044" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00200044 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21220/12:00200047
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva IV.
Popis výsledku v původním jazyce
Vynález se týká zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva, ke kterým je ale plynné palivo přivedeno pod nedostatečným tlakem. Vynález je primárně určen plynovým advoj-palivovým vznětovým - tj. plynný/kapalný - přeplňovaným spalovacím motorům spalujícím zejména plynné palivo o nízké teoretické potřebě kyslíku, přeplňovaným spalovacím motorům s přímým vefukem plynu do spalovacího prostoru motoru a přeplňovaným spalovacím motorům s vefukem plynu do vysokotlaké části sacího potrubí.
Název v anglickém jazyce
Involvement of the Intake, Exhaust and Fuel System of Turbocharged Internal Combustion Engines with the Demand for Higher Operating Pressure of the Gaseous Fuel IV.
Popis výsledku anglicky
The invention relates to the involvement of the intake, exhaust and fuel system turbocharged internal combustion engines with the demand for higher operating pressure of the gaseous fuel, which is a gaseous fuel but brought under insufficient pressure. The invention is primarily intended for gas and dual-fuel CI - i.e. gaseous/liquid - turbocharged internal combustion engines burning gaseous fuel, especially for low theoretical oxygen demand, turbocharged internal combustion engines with direct gas injection into the combustion chamber and turbocharged internal combustion engines with gas injection into the high pressure part of suction pipe.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů