*Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva IV.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213629" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213629 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pta.det?pskup=2&propv=2013&pcipv=27297" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pta.det?pskup=2&propv=2013&pcipv=27297</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
*Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva IV.
Popis výsledku v původním jazyce
*Vynález se týká zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva, ke kterým je ale plynné palivo přivedeno pod nedostatečným tlakem. Vynález je primárně určen plynovýma dvoj-palivovým vznětovým - tj. plynný/kapalný ? přeplňovaným spalovacím motorům spalujícím zejména plynné palivo o nízké teoretické potřebě kyslíku, přeplňovaným spalovacím motorům s přímým vefukem plynu do spalovacího prostoru motoru a přeplňovaným spalovacím motorům s vefukem plynu do vysokotlaké části sacího potrubí.
Název v anglickém jazyce
*Involvement of the intake, exhaust and fuel system of turbocharged internal combustion engines with the demand for higher operating pressure of the gaseous fuel IV.
Popis výsledku anglicky
*The invention relates to the involvement of the intake, exhaust and fuel system turbocharged internal combustion engines with the demand for higher operating pressure of the gaseous fuel, which is a gaseous fuel but brought under insufficient pressure.The invention is primarily intended for gas and dual-fuel CI ? i.e. gaseous/liquid - turbocharged internal combustion engines burning gaseous fuel, especially for low theoretical oxygen demand, turbocharged internal combustion engines with direct gas injection into the combustion chamber and turbocharged internal combustion engines with gas injection into the high pressure part of suction pipe.
Klasifikace
Druh
F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
25786
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
—
Název vlastníka
ČVUT v Praze, Fakulta strojní, CVUM a CKAP JB
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence