*Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227283" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1902125&lan=cs&s_majs=&s_puvo=&s_naze=&s_anot=" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1902125&lan=cs&s_majs=&s_puvo=&s_naze=&s_anot=</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
*Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva
Popis výsledku v původním jazyce
*Výfukové potrubí (3) motoru (1) je rozděleno do dvou navzájem oddělených větví tak, že poměr hmotnostního toku výfukových spalin ve větvi pro turbínu/turbíny turbodmychadla/turbodmychadel (5) systému pro stlačení plynného paliva k hmotnostnímu toku výfukových spalin ve větvi pro turbínu/turbíny turbodmychadla/turbodmychadel (4) systému pro stlačení spalovacího vzduchu/směsi odpovídá poměru hmotnostního toku stlačeného plynného paliva k hmotnostnímu toku stlačeného spalovacího vzduchu/směsi.
Název v anglickém jazyce
*Circuit Arrangement of Suction, Exhaust and Fuel System of Supercharged Internal Combustion Engines with a Requirement for Higher Operating Pressure of Gaseous Fuel.
Popis výsledku anglicky
*An engine (1) exhaust manifold (3) is divided into two mutually separated branches such that exhaust gas mass flow ratio in the branch for the turbine / turbocharger turbine / turbochargers (5) of a gaseous fuel compression system to the exhaust gas mass flow in the branch for the turbine / / turbocharger turbine / turbochargers (4) of the combustion air /combustion mixture compression system corresponds to the ratio of the compressed gaseous fuel mass flow to the compressed combustion air / mixture mass flow.
Klasifikace
Druh
P - Patent
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
304888
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
19. 11. 2014
Název vlastníka
České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní, Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka, Praha 6, CZ
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence