Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227283" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227283 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1902125&lan=cs&s_majs=&s_puvo=&s_naze=&s_anot=" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1902125&lan=cs&s_majs=&s_puvo=&s_naze=&s_anot=</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    *Zapojení sacího, výfukového a palivového systému přeplňovaných spalovacích motorů s požadavkem na vyšší provozní tlak plynného paliva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *Výfukové potrubí (3) motoru (1) je rozděleno do dvou navzájem oddělených větví tak, že poměr hmotnostního toku výfukových spalin ve větvi pro turbínu/turbíny turbodmychadla/turbodmychadel (5) systému pro stlačení plynného paliva k hmotnostnímu toku výfukových spalin ve větvi pro turbínu/turbíny turbodmychadla/turbodmychadel (4) systému pro stlačení spalovacího vzduchu/směsi odpovídá poměru hmotnostního toku stlačeného plynného paliva k hmotnostnímu toku stlačeného spalovacího vzduchu/směsi.

  • Název v anglickém jazyce

    *Circuit Arrangement of Suction, Exhaust and Fuel System of Supercharged Internal Combustion Engines with a Requirement for Higher Operating Pressure of Gaseous Fuel.

  • Popis výsledku anglicky

    *An engine (1) exhaust manifold (3) is divided into two mutually separated branches such that exhaust gas mass flow ratio in the branch for the turbine / turbocharger turbine / turbochargers (5) of a gaseous fuel compression system to the exhaust gas mass flow in the branch for the turbine / / turbocharger turbine / turbochargers (4) of the combustion air /combustion mixture compression system corresponds to the ratio of the compressed gaseous fuel mass flow to the compressed combustion air / mixture mass flow.

Klasifikace

  • Druh

    P - Patent

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    304888

  • Vydavatel

    CZ001 -

  • Název vydavatele

    Industrial Property Office

  • Místo vydání

    Prague

  • Stát vydání

    CZ - Česká republika

  • Datum přijetí

    19. 11. 2014

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní, Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka, Praha 6, CZ

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence