Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Early Stage Optimization of Crankshaft Mass

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227153" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Early Stage Optimization of Crankshaft Mass

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *This paper presents an optimization of crankshaft mass using Design Assistance System (DASY) software. The target of this optimization was to modify crankshaft design in order to obtain minimal possible mass while keeping stresses at acceptable level. Main crankshaft dimensions were not changed to allow usage of optimized crankshaft in the engine where original crankshaft was used. Detailed parametric FE model of crankshaft was developed to provide estimation of stresses in modified crankshaft design.Simplified FE model of crankshaft was used during the optimization due to computation time limitations. Results were verified using detailed FE model.

  • Název v anglickém jazyce

    *Early Stage Optimization of Crankshaft Mass

  • Popis výsledku anglicky

    *This paper presents an optimization of crankshaft mass using Design Assistance System (DASY) software. The target of this optimization was to modify crankshaft design in order to obtain minimal possible mass while keeping stresses at acceptable level. Main crankshaft dimensions were not changed to allow usage of optimized crankshaft in the engine where original crankshaft was used. Detailed parametric FE model of crankshaft was developed to provide estimation of stresses in modified crankshaft design.Simplified FE model of crankshaft was used during the optimization due to computation time limitations. Results were verified using detailed FE model.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2014 - Proceedings of the XLV. International Scientific Conference of the Czech and Slovak University Departments and Institutions Dealing with the Research of Internal Combustion Engines

  • ISBN

    978-80-7375-801-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    64-71

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita (ČZU)

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Kostelec nad Černými lesy

  • Datum konání akce

    9. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku