Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Crank Web Bending

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227206" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227206 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://bozek.cvut.cz" target="_blank" >http://bozek.cvut.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Crank Web Bending

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *Optimization of crankshaft mass using Design Assistance System (DASY) software is possible if modifying crankshaft design is carried out in order to obtain minimal possible mass while keeping stresses at acceptable level. Response surface creation basedon ABAQUS/Python parametric FEM model is represented by the current software. Engine-design decisive crankshaft dimensions are not changed to allow usage of optimized crankshaft in the engine where original crankshaft was used. Parametric models are changed using script written in Python language. Optimization process is done and supervised by DASY using regression model according to Crank Web Bending results. DASY is used to define optimization parameters and targets, to automate model modification and solution, and to run the optimization process. Due to the limitations in the computational power, simplified model Crank Stress can be initially optimized. - WP01R2

  • Název v anglickém jazyce

    *Crank Web Bending

  • Popis výsledku anglicky

    *Optimization of crankshaft mass using Design Assistance System (DASY) software is possible if modifying crankshaft design is carried out in order to obtain minimal possible mass while keeping stresses at acceptable level. Response surface creation basedon ABAQUS/Python parametric FEM model is represented by the current software. Engine-design decisive crankshaft dimensions are not changed to allow usage of optimized crankshaft in the engine where original crankshaft was used. Parametric models are changed using script written in Python language. Optimization process is done and supervised by DASY using regression model according to Crank Web Bending results. DASY is used to define optimization parameters and targets, to automate model modification and solution, and to run the optimization process. Due to the limitations in the computational power, simplified model Crank Stress can be initially optimized. - WP01R2

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Crank Web Bending

  • Technické parametry

    16 MB EXCEL, velmi složité algebraické vzorce programované pomocí Equation Editor; externí součást DASY

  • Ekonomické parametry

    cena 100 000 Kč; zkracuje vývoj motorů s vysokým stupněm přeplňování a vysokou účinností podmíněnou optimalizovanými rozměry klikového hřídele;

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT FS