Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-vehicle predictive control for range extension

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00310680" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00310680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-46490-9_38" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-46490-9_38</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-46490-9_38" target="_blank" >10.1007/978-3-319-46490-9_38</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-vehicle predictive control for range extension

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The range is currently one of main drawbacks of e-mobility, as energy storage capacity is limited. On the other hand, various information and computational resources in the cloud can be used. The control scheme uses model based predictive controllers with hierarchy of prediction horizons with various lengths. A detailed range estimation model of a Doblo e-vehicle is basis with the main subsystems: vehicle 1D model, e-motor, battery pack, air-conditioning/heating and EVCU. Due to the system substantial nonlinearity, a broad grid of linearized model is selected to rebuild a piecewise linear model. Trajectory velocity profile, designed by cloud control layer serves as input. Resulting controllers are merged using gain scheduling approach.

  • Název v anglickém jazyce

    E-vehicle predictive control for range extension

  • Popis výsledku anglicky

    The range is currently one of main drawbacks of e-mobility, as energy storage capacity is limited. On the other hand, various information and computational resources in the cloud can be used. The control scheme uses model based predictive controllers with hierarchy of prediction horizons with various lengths. A detailed range estimation model of a Doblo e-vehicle is basis with the main subsystems: vehicle 1D model, e-motor, battery pack, air-conditioning/heating and EVCU. Due to the system substantial nonlinearity, a broad grid of linearized model is selected to rebuild a piecewise linear model. Trajectory velocity profile, designed by cloud control layer serves as input. Resulting controllers are merged using gain scheduling approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  • ISBN

    978-3-319-39638-5

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    279-286

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing AG

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Brunow

  • Datum konání akce

    27. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku