Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimized 1-D Model of SI Engine with Dynamic Cylinder Deactivation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F21%3A00357532" target="_blank" >RIV/68407700:21220/21:00357532 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2021/2021_DCDA_1-D_optimized.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2021/2021_DCDA_1-D_optimized.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimized 1-D Model of SI Engine with Dynamic Cylinder Deactivation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A 1-D simulation model of a calibrated small spark ignition engine model is equipped with advanced valvetrain actuation enabling dynamic cylinder deactivation. The most important part of the model consists in the control tool, which allows the engine model to run in such unsteady operation. In 2021, the model was equipped with improved results creation (integration) and knock model. This allowed optimization of valve lift profiles together with combustion phasing in different dynamic cylinder deactivation patterns. The model is optimized in this manner in three levels of effective engine displacement: 25%, 50% and 75%.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimized 1-D Model of SI Engine with Dynamic Cylinder Deactivation

  • Popis výsledku anglicky

    A 1-D simulation model of a calibrated small spark ignition engine model is equipped with advanced valvetrain actuation enabling dynamic cylinder deactivation. The most important part of the model consists in the control tool, which allows the engine model to run in such unsteady operation. In 2021, the model was equipped with improved results creation (integration) and knock model. This allowed optimization of valve lift profiles together with combustion phasing in different dynamic cylinder deactivation patterns. The model is optimized in this manner in three levels of effective engine displacement: 25%, 50% and 75%.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    1-WP10-001

  • Technické parametry

    Software typu *.gtm (GT-SUITE) vzniklý při řešení balíčku WP10 v rámci projektu NCK1: JOBNAC.

  • Ekonomické parametry

    200000

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze / FS / ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel