Výrobek a jeho úspěch na trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F01%3A03066352" target="_blank" >RIV/68407700:21230/01:03066352 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výrobek a jeho úspěch na trhu
Popis výsledku v původním jazyce
Definice výrobku a krok za krokem sledování jeho vzniku a vývoje od okamžiku kdy se objevila nutnost inovace, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Kniha je doplněna řadou konkrétních příkladů.
Název v anglickém jazyce
Product and Its Success in the Marketplace
Popis výsledku anglicky
Product is both a symbol and a real outcome of a firm integrated management. In the product individual market claims are confronted with ability and capability of the firm. The solution leads to the market successful product accepted by the market whichenables the firm further development. The utility of the product assessed by the consumer is interconnected with utility components or quality features of it. The necessary precondition is the transformation of attributes which are relevant to consumer behavior into technical preparation, organization and management of production.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-247-0053-0
Počet stran knihy
352
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—