Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výrobek a jeho úspěch na trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F01%3A03066352" target="_blank" >RIV/68407700:21230/01:03066352 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výrobek a jeho úspěch na trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Definice výrobku a krok za krokem sledování jeho vzniku a vývoje od okamžiku kdy se objevila nutnost inovace, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Kniha je doplněna řadou konkrétních příkladů.

  • Název v anglickém jazyce

    Product and Its Success in the Marketplace

  • Popis výsledku anglicky

    Product is both a symbol and a real outcome of a firm integrated management. In the product individual market claims are confronted with ability and capability of the firm. The solution leads to the market successful product accepted by the market whichenables the firm further development. The utility of the product assessed by the consumer is interconnected with utility components or quality features of it. The necessary precondition is the transformation of attributes which are relevant to consumer behavior into technical preparation, organization and management of production.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-247-0053-0

  • Počet stran knihy

    352

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy