Soutěž Marketér roku vstupuje do finále - interview
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03130425" target="_blank" >RIV/68407700:21230/07:03130425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Soutěž Marketér roku vstupuje do finále - interview
Popis výsledku v původním jazyce
Soutěž Marketér roku představuje významné pracovníky v marketingu. Vychází z komplexního hodnocení jejich práce v marketing managementu.
Název v anglickém jazyce
Marketer of the Year - Goes into Final - interview
Popis výsledku anglicky
Marketer of the Year Competition presents (features) important marketers. It is based on a complex evaluation of their achievements in marketing management.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
In-Store Marketing
ISSN
1214-5238
e-ISSN
—
Svazek periodika
2007
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
60-60
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—