Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stabilizovaná platforma pro UAV

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03145450" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03145450 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Stabilized Platform for UAV

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main goal of this work was to design algorithm for inertial unit sensors data processing. Inertial unit task is to provide information about aircraft state during flight regardless of atmosphere disturbances or sensors measurement mistakes. Basic Kalmanfilter based algorithm uses discreet LTI state space models of system dynamic. Mathematical model of aircraft and wind shaping filter are nonlinear and time continuous models. We use extended Kalman filter because of nonlinear model of system dynamic. Problem with time continuous model is solved by continuous time step with data step in discreet moments. Measurements for data step are from relative sensors three axes gyroscope and accelerometer and absolute sensors three axes magnetometer and GPS receiver.

  • Název v anglickém jazyce

    Stabilized Platform for UAV

  • Popis výsledku anglicky

    Main goal of this work was to design algorithm for inertial unit sensors data processing. Inertial unit task is to provide information about aircraft state during flight regardless of atmosphere disturbances or sensors measurement mistakes. Basic Kalmanfilter based algorithm uses discreet LTI state space models of system dynamic. Mathematical model of aircraft and wind shaping filter are nonlinear and time continuous models. We use extended Kalman filter because of nonlinear model of system dynamic. Problem with time continuous model is solved by continuous time step with data step in discreet moments. Measurements for data step are from relative sensors three axes gyroscope and accelerometer and absolute sensors three axes magnetometer and GPS receiver.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FT-TA3%2F044" target="_blank" >FT-TA3/044: *Modulové řešení systému řízení FLY-BY-WIRE pro lehký proudový letoun.</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th International Scientific-Technical Conference Process Control 2008

  • ISBN

    978-80-7395-077-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Kouty nad Desnou

  • Datum konání akce

    9. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku