Marketér roku - pravidla soutěže
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156790" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketér roku - pravidla soutěže
Popis výsledku v původním jazyce
Soutěž Marketér roku představuje významné pracovníky v marketingu. Vychází z komplexního hodnocení jejich práce v marketing managementu.
Název v anglickém jazyce
Marketer of the Year - Rules of Competition
Popis výsledku anglicky
Marketer of the Year Competition presents (features) important marketers. It is based on a complex evaluation of their achievements in marketing management.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Strategie
ISSN
1210-3756
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—