Mrzí mne některé nekompetentní výroky o marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181332" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181332 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mrzí mne některé nekompetentní výroky o marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing se stal pro média zajímavým slovem. Ti kdo o něm mluví, mnohdy nevědí, co marketing znamená. V podnicích je třeba přesvědčit manažery výroby, nákupu a další, aby přijali marketingovou filozofii.
Název v anglickém jazyce
I am sorry some unqualified statements about marketing
Popis výsledku anglicky
Marketing has become an interesting word for the media. Those who talk about it, often do not know what marketing means. The companies must convince the managers of production, purchasing and others to adopt a marketing philosophy.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
DIREKT
ISSN
1802-2227
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—